English

KÖPVILLKOR

Nedanstående bestämmelser reglerar villkoren för köp av PIN-koder online via phonecards.se. Genom att handla från oss godkänner och accepterar du dessa villkor. Vi förbehåller oss rätten att ändra våra priser och villkor utan varsel. Det är därför viktigt att du tar del av våra aktuella villkor innan du gör en beställning.



Betalning och leverans



När du har valt ut ditt kort klickar du på köp-knappen och kortet läggs i din kundvagn. Du kan sedan välja om du vill köpa ytterligare kort eller gå vidare till kassan. Nästa steg i köpprocessen är att ange din e-mail adress eftersom Phonecards.se levererar PIN-koden direkt till din e-mail. Från kassan går du sedan vidare till DIBS som öppnas i ett nytt fönster. Genom DIBS kan du betala säkert och direkt över nätet. När vi har fått en bekräftelse från DIBS att din betalning är genomförd skickar vi PIN-koden till den e-mail adress du har angett. Var uppmärksam på stavfel när du anger din e-mail adress så att vi inte skickar PIN-koden till fel adress. Hela processen tar inte mer än högst ett par minuter.



Kortpriser



Alla kortpriser som anges är inklusive moms. Phonecards.se reserverar sig för eventuella slutförsäljningar, prisändringar, eller uppenbara felskrivningar av priserna.

Antal minuter att ringa för



All information om hur många minuter som gäller för olika kort och deras respektive nummer, lokala-, mobil- eller frinummer, kommer från kortens leverantörer. Phonecards.se avsikt är att all information om priser, antal minuter etc. skall vara korrekt återgiven och uppdaterad, men vi kan inte garantera att informationen är tillförlitlig eller korrekt. Phonecards.se kan inte hållas ansvarig för de transaktioner du som kund väljer att utföra baserade på information presenterad på denna webbsida.



Reklamation



Om du får problem eller inte är nöjd med det köpta kortet bör du kontakta kortets leverantör. Varje kort har ett kundtjänstnummer som du får tillsammans med din PIN-kod. Kunden får genom sin beställning genast tillgång till Tjänsterna. Phonecards.se saknar möjlighet att kontrollera eller avbryta att en beställd Tjänst nyttjas. Kunden har därför ingen ångerrätt i enlighet med lagen om konsumentskydd vid distansavtal och hemförsäljningsavtal. Om du får problem med själva köpet eller betalningen är du alltid välkommen att kontakta Phonecards.se kundtjänst via e-mail, support@phonecards.se



Tvist



Eventuella tvister skall i första hand lösas direkt av parterna, d.v.s kunden och Phonecards.se. I de fall detta inte är möjligt skall de avgöras i en svensk domstol.